REGULAMIN WITRYNY, USŁUG I ZAKUPÓW
Zasady Ogólne
Dane Osobowe
Zawarcie Umowy Sprzedaży
Zwroty i Odstąpienie od Zakupu Szkolenia
6.1 W ciągu 30 dni roboczych Klient ma prawo odstąpienia od zakupu udziału w szkoleniu, jednak nie później niż na 14 dni przed dniem szkolenia. (W szczególnych, poważnych przypadkach Firma może przyjąć odstąpienie także po upływie tego terminu.) W przypadku odstąpienia od umowy udziału w szkoleniu Firma ma prawo obciążyć klienta poniesionymi już kosztami organizacji szkolenia oraz wezwać do pokrycia ewentualnych strat.
6.2 Klient może wnioskować o przeniesienie swojego udziału w szkoleniu na inny termin. Decyzja odnośnie terminu należy jednak do Firmy i zależy od dostępności miejsc i/lub innych możliwości logistycznych.
6.3 Procedurę i zasady zwrotu lub odstąpienia od umowy określa punkt 10 niniejszego Regulaminu wraz z podpunktami, biorąc ograniczenia wynikające z punktu 6 regulaminu wraz z podpunktami.
6.4 Firma zastrzega sobie prawo do odwołania bądź przesunięcia terminu szkolenia bez podania przyczyny. W takiej sytuacji Klientowi przysługuje prawo do przeniesienia swojej płatności na inny termin szkolenia bądź zwrotu należności. Jeśli do czasu szkolenia pozostało mniej niż 7 dni, a Klient poniósł już koszty takie jak dojazd i/lub rezerwacja noclegu, których nie ma możliwości odzyskać lub przenieść na inny termin – Firma wypłaci należną rekompensatę.
6.5 Zwroty wszelkich płatności będą dokonywane tym samym kanałem, którym wpłynęły w terminie do 30 dni od momentu zgłoszenia przez klienta chęci odstąpienia od umowy.
Szkolenia Telefoniczne
DVD i Programy Szkoleniowe
8.1 Sprzedający udziela wyłącznie Klientowi licencji na użytkowanie plików i/lub usług udostępnianych w ramach usługi dostępu do treści cyfrowych. Klient ma prawo pobierać, powielać i zapisywać WYŁĄCZNIE te pliki, które zostały WPROST udostępnione do pobrania. Może dokonywać tego wyłącznie na swoich nośnikach lub urządzeniach, wyłącznie do prywatnego, indywidualnego użytku. Nie ma natomiast prawa do powielania ani udostępniania niniejszych materiałów lub danych dostępowych do tych materiałów osobom trzecim, szczególnie publicznie lub celem czerpania korzyści majątkowych w formie pieniężnej i/lub materialnej, a także pobierania i zapisywania plików, które dostępne są w formie materiałów audiowizualnych i innych przeznaczonych do oglądania na stronie, w ramach usługi dostępu do treści cyfrowych (VOD). Wszystkie pozostałe prawa nieudzielone explicite w niniejszej licencji uznaje się za zastrzeżone. W przypadku naruszenia praw autorskich i zapisów tejże licencji Firma rezerwuje sobie prawo do dochodzenia odszkodowania na drodze sądowej.
8.2 Klient kupujący usługę dostępu do treści cyfrowych takich jak e-booki, programy audio, czy też video, zgodnie z prawem Unii Europejskiej, w momencie udostępnienia dostępu do tychże treści, traci prawo do skorzystania z ustawowo przysługującego prawa do wypowiedzenia umowy, o czym został poinformowany w niniejszym punkcie.
8.3 Jako akt dobrej woli celem zagwarantowania zadowolenia Klientowi, Firma wprowadza własną “100% Gwarancję Satysfakcji”.
8.4 Na mocy “100% Gwarancji Satysfakcji”, Klient uzyskuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 30 dni od zawarcia umowy sprzedaży.
8.5 Procedurę i zasady zwrotu lub odstąpienia od umowy określa punkt 10 niniejszego Regulaminu wraz z podpunktami.
8.6 Więcej informacji na temat zasad Umowy Licencyjnej Systemu VOD znajduje się na tej stronie.
Porządek na Szkoleniu
Procedura skorzystania ze 100% Gwarancji Satysfakcji
10.1 Klient chcący odstąpić od zakupu szkolenia, materiałów lub dostępu do usługi cyfrowej na zasadzie „100% Gwarancji Satysfakcji” powinien skontaktować się z Firmą drogą e-mailową na adres podany na stronie MaciejMoroz.pl w zakładce “Kontakt” w ciągu 30 dni lub w terminie przedstawionym w ofercie sprzedaży danego produktu.
10.2 Realizując prawa wynikające ze „100% Gwarancji Satysfakcji” Klient winien przed upływem jej terminu wysłać na adres podany w zakładce „Kontakt” na stronie MaciejMoroz.pl wypełniony i zeskanowany formularz odstąpienia od umowy (pobrany stąd), potwierdzenie przelewu/płatności, fakturę, a także skan dokumentu potwierdzającego tożsamość, np. dowodu osobistego.
10.3 Zwrot ceny zakupu nastąpi w ciągu 30 dni od momentu poinformowania Firmy o chęci skorzystania przez Klienta ze “100% Gwarancji Satysfakcji”, tym samym kanałem, którym płatność została dokonana przez Klienta, chyba, że możliwości techniczne to uniemożliwiają. Wówczas zwrot będzie miał miejsce na warunkach wspólnie ustalonych.
10.4 Firma może odmówić w szczególnych przypadkach Klientowi realizacji praw wynikających ze “100% Gwarancji Satysfakcji”, jeśli podejrzewa próbę oszustwa lub wyłudzenia, zwłaszcza jeśli klient już wcześniej dokonywał zwrotów, aby zabezpieczyć się przed nadużyciami dobrej woli Firmy.
10.5 Klient ma prawo skorzystać ze „100% Gwarancji Satysfakcji” wyłącznie jeden raz.
10.6 Firma ma prawo zaproponować klientowi alternatywny produkt lub przesunięcie płatności za produkt na inne produkty lub usługi.
10.7 Firma ma prawo potrącić ze zwracanej kwoty koszty dokonania zwrotu, jeśli są one znaczące, np. dokonywane przelewem międzynarodowym.
10.8 Klient ma bezwzględny obowiązek usunąć pliki i materiały będące przedmiotem zwrotu z tytułu „100% Gwarancji Satysfakcji”, a także przekazać np. swój login celem zablokowania dostępu do tychże materiałów.